marți, 10 mai 2016

Am plantat semintele dintr-un con de pin

Am adus din Grecia un con de pinus maritima , l-am gasit sub un pin, nu stiu la ce sa ma astept.
In con am gasit 12 seminte, fiind un con cazut de anul trecut, nu stiu daca semintele mai sunt bune sau nu.


Totusi vom incerca sa vedem ce iese din ele.

Cele 12 seminte le-am pus intr-un pahar cu apa si am constatat ca 5 seminte plutesc, iar 7 seminte s-au scufundat, ceea ce inseamna ca doar cele 7 seminte s-ar putea sa fie viabile.

Cele 7 seminte le-am luat si le-am plantat in cele 3 ghivece patrate din poya de mai jos.
Pamintul folosit este o combinatie de mraniţă si pietriş care sa asigure un drenaj foarte bun pentru apa.
Udarea este moderata, incat sa nu se usuce pamintul.
Ghivecele l-am asezat intr-un loc insorit si aerisit.

Semintele ar trebui sa germineze dupa minim 15 zile / maxim 21 de zile, daca nu apare nimic, inseamna ca semintele nu au fost viabile (luati ca si regula generala - sunt cazuri particulare la semintele de salcâm, tisă, gladiţă care pot rasari chiar si dupa 3 ani de la insamintare)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu