duminică, 27 noiembrie 2016

Saptamana 47 - zidirea celei de-a doua centuri

Dupa uscarea betonului din centura 1 si din stalpisori, a urmat decofrarea acestora. A ramas foarte fain prins polistirenul de beton.

BCA tip O

BCA tip O pus peste mustatile de armatura

Interiorul cofrajului. Armatura se va jonta cu mustatile din centura 1


Ragaz


Apoi, din cauza ca temperaturile amenintau sa devina negative noaptea, aveam nevoie sa ne grabim putin si am ales sa folosim la colturi, adica la stalpisori, BCAuri cu gaura (tip O), iar la centura a doua, sa folosim niste BCAuri tip U. Odata zidite, aceste BCAuri vor deveni cofraj si nu vom mai pierde timpul cu cofrarea clasica cu scandura.

BCA tip U

Combinatie BCA tip U si tip O la colt

Armatura 

In centura a doua am prins si bare filetate de care urmeaza sa ancoram acoperisul (cosoroaba).

Barele filetate de care se prinde cosoroaba acoperisului 

Gata de turnat betonul

Ca sa nu se scufunde in beton, am pus aceste bucati de lemn la fiecare bara filetata



In proces
 
  


Cu asta am terminat partea de zidarie cam 90%. Acum asteptam sa scada temperaturile sub limita de inghet si din acest motiv nu mai pputem zidi. Insa nu ne oprim, trebuie sa protejam ceea ce am ridicat si deci trebuie pus acoperisul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu