luni, 17 aprilie 2017

Saptamana 15 - cautand iepurasul printre pomi

Dupa weekendul cu Floriile vine evident Pastele. Sarbatoare de reunit familia, mincat drob si miel, odihna.
Vremea a devenit usor ploioasa si rece de Pasti, iar prognoza pentru urmatoarea saptamana dupa Paste arata defavorabil: frig cu temperaturi negative, ploaie si NINSOARE:

Asa ca fiind prin zona, am dat o fuga si la albine, am decis ca o portie de sirop le va ajuta. Am fiert niste coji de ceapa, niste sunatoare, am facut ceai din ele si am combinat cu sirop de la Apiluk (1 la 1). Ramele aveau mult puiet capacit si de asta cred ca le va ajuta mult.

Update: Am primit poze de la vecinul meu stupar care confirma prognoza pentru ziua de miercuri: a fost  ninsoare.



Sa vedem ce se petrece in urmatoarele saptamani, ce mai ramine din salcam, din pomii fructiferi. Planuiam sa pun albinelor niste foite sa cladeasca faguri, apoi sa impart stupii in 2, adica sa mai fac 3 stupi pe linga cei 3 existenti, insa daca nu vor avea mincare, nu stiu cat de bine e sa fac asta.  

Update 2: observatie de la o stupina vecina: cand a coborit temperatura si a nins, albinele au crezut ca vine iarna si au dat afara trintorii, se vedeau cazuti jos, sub urdinis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu