luni, 27 iunie 2016

Stupi la livada

Weekendul trecut am dus 3 stupi la livada de peste dealuri. Am ajuns tarziu, pe la 2 noaptea, am pus stupii pe pozitie si le-am dat drumul, albinele au iesit curioase, dar era noapte si nu prea aveau unde se duce, asa ca au stat cuminti in asteptarea soarelui.

Stupii sunt intre pruni, au si soare, au si umbra 

Umbra la 8 dimineata

Umbra la 6 dupa-amiaza


Umbra la 8 seara

Soarele apus la 9 seara


Dimineata albinele au iesit din stup, si-au luat reperele si apoi au inceput sa culeaga florile de fin de prin jur si teii de sus.

Distanta fata de apa de la stupi la riu. 
Cred ca au si posibilitatea de foloseasca roua apoi sa zboare la riu

Cum este orientat urdinisul stupilor


Am dat o coasa in jurul stupilor caci din cauza ploilor finul a crescut foarte mare si este inca verde.

In mod cert le va face placere sa traiasca in livada de peste dealuri, aer curat, liniste, mincare curata. Dar vom trai si vom vedea cum evolueaza stupii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu