duminică, 7 august 2016

Saptamana 31 - mici lucrari si pregatiri pt constructie

In acest weekend a fost fain din nou: soare si nori, umiditate si tempratura placuta in aer.

Am deschis din nou stupii sa vedem ce mai fac, am gasit matcile, am gasit puiet capacit, le-am mai dat o tura de sirop. Acum insa au aparut si mai multe flori in fineata si nu le vom mai da sirop (siropul a fost pentru stimularea de dupa cositul finului caci nu era hrana).

Se vede matca in treimea inferioara a pozei, nu e cea mai clara poza cu matca, 
dar e o matca acolo :)

A fost sarbatoare sambata, Schimbarea la fata si nu era voie sa lucram, dar cum lucru e atunci cand cineva te plateste si cum Domnului nu ii plac lenesii, am profitat de zi ca sa facem tablia mesei si ca sa pregatim picioarele bancilor, tata a avut sfaturi bune in privinta asta.



Tata urmeaza sa ramina in zona si sa aduca piatra necesara fundatiei, sa niveleze locul unde va fi constructia (e vorba de o constructie agricola unde sa poti sta peste noapte dar si sa tii scule necesare livezii si stupilor).

Duminica am mai dat sirop stupilor (peste noapte au tras tot siropul din hranitor si asta e ultima tura de sirop, cum am spus au flori acum). Apoi am pus la cale un gratar cu carnati, slana si cartofi facuti la disc. 

Sa ne fie de bine
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu