duminică, 11 septembrie 2016

Saptamana 36 - scormonind in pamint

Dupa ce am insemnat unde sa scormonim, a venit si tractorul scormonitor (era o vorba in regimul precedent: munca e pentru tractoare).
Daca in articolul precedent ma miram cum de nu intrau in pamint tarusii, acum am aflat si cauza: sunt 2 palme de pamint, apoi urmeaza o piatra rosiatica - maronie, relativ usor de spart.

Mare noroc ca s-a inventat acest buldoexcavator, altfel ca sa sapi fundatia ar fi fost o munca de durata mai mare si mult mai scumpa.

Intr-o parte, acolo unde e cel mai jos, vom face partea de beci / demisol


Dupa ce buldoexcavatorul a plecat, am luat un tirnacop, lopata si am nivelat marginile fundatiei, am scos tot de era pe fundl fundatiei. Mi s-a parut incredibil de tare piatra, privind la cum sapa masinaria, parea un fel de pamint tasat, mai niste piatra etc, dar cand am pus mina sa curat, sa nivelez, a fost altfel. Desi asta cred ca e un punct in plus pt o constructie, sa ai solul tare, sa nu fie necesar sa sapi 2 metri pina dai de un sol stabil sau sa faci o fundatie extrem de voluminoasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu