luni, 5 iunie 2017

Saptamana 22 - la inceput de iunie prin livada

Luna a 6-a, iunie - ciresar. A inceput bine, mai bine de atat nu se putea: 1 iunie, joi, zi libera, 2 iunie, vineri, mai iei o zi libera, apoi luni 5 iunie Rusaliile, iar liber. 

In postarea anterioara am scris despre un stup cu botci, desi noi le-am stricat (dupa ce am gasit matca), el le-a refacut si a roit, am gasit albine putine, nu am gasit matca, insa au tras alte botci in locul celor stricate de noi.

Al 5-lea stup facut acum 7 zile pare sa fie pe un drum bun, are botci noi in plus de cele pe care i le-am plasat noi.

Per total stupii sunt usori, salcamul nu a fost un cules care sa ii ajute sa isi cladeasca rezerve de hrana. Poate acolo bate vintul prea des si prea tare, poate ca le-am pus magaziile prea brusc, cand nu era cazul etc.

Prognozele sunt normale pt aceasta perioada: ploi scurte, caldura. Nu stiu daca mai continui sa le pun, acum cel putin nu mai vad sensul lor cat timp e vara.


Mai jos prognoza pe saptamana 23: 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu