duminică, 23 octombrie 2016

La final de octombrie in livada - partea A

Din cauza constructiei, suntem destul de des la livada. Nu o spun cu regret, invatam multe, facem ceva in loc sa stam si sa asteptam sa se intample lucruri bune. Pina la urma omul creste cu faptele pe care le face.

Incepind cu acest weekend, avem plantata masa si cele 2 banci, a durat ceva, dar e acolo unde ne-am dorit sa fie.



Trebuie sa scapam de acest tei doborat 

Stupii sunt ok, am provizii de hrana. Am inceput sa ii restring, nu mai au puiet.
De asemenea au 2 tratamente impotriva varoa. Mai trebuie sa ii vizitez o data, de doua ori, mai mult de curiozitate caa sa vad cum sunt organizati.
La urmatoarele vizite mai scot din ramele goale din margine si eventual sa fac niste gauri in ramele din cuib ca sa circule mai usor ghemul de albine.

Ca si anul trecut, merii din vecini au ramas neculesi.


Pentru ca taluzul trebuie stabilizat, am ales sa plantez aluni. Am sapat 13 gropi, astept alunii.

Aceste pietre spun totul despre solul unde voi pune alunii. De aceea am sapat gropi de neam prost (60x60x60 cm), in ele voi pune pamint bun din alta parte, gunoi putrezit de grajd, trebuie sa ii ajut sa creasca si sa se prinda

Bucuria albinelor

Inca un motiv de bucurie pentru albine

La constructie am sapat un sant pentru ca s-a adunat apa de la ploile din ultima vreme

Am adus si lemnul pentru dulgherie, sta acolo acoperit si se mai usuca. Sa il punem cat mai grabnic in opera.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu