sâmbătă, 8 octombrie 2016

Un fel de pepiniera linga livada

Am fost in vizita la o cunostinta si la plecare am primit 4 nuci faine, cu observatia ca sunt pentru pus in pamint la livada. Am primit fugitiv cateva indicatii si asa am ajuns sa fac o zona unde am pus cele 4 nuci, niste samburi de prune si de caise.


Am sapat un sant de vreo 2 metri lungime si 40 latime, adanc de 3 palme. Am facut asta pentru ca acolo pamintul este destul de mineralizat si am inlocuit cu pamint mai bun, din zona unde am facut drumul cu buldozerul.


3 roabe de pamint au fost suficiente cat sa umple santul facut de mine. Am calcat pamintul cat sa nu fie afinat, apoi am pus la 5 cm adancime nucile si samburii.

Am mai adus o roaba de paie si fin de la grajd, amincercat sa nu aduc gunoi proaspat de grajd, ci doar acele asternuturi murdare. Ele sper ca vor ajuta la retentia de apa in sol si la pastrarea unei temperaturi mai ridicate.


Si ca sa nu trec cu coasa pe acolo si sa tai ce ar putea sa rasara, am pus si 4 tarusi sa demarcheze zona.

Sa vedem ce o sa iasa la primavara :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu