luni, 1 mai 2017

Saptamana 17 - inmultim stupii si zugravim pomii

Vremea pare sa devina calduroasa, albinele si ele cresc ca si populatie, deci trebuie sa facem ceva cu ele. Consider ca un maxim de 10 stupi este ceva ce poti ingriji intr-un mod placut. Cum ar fi sa ai de la fiecare stup un borcan de 800 de miere? Cred ca ar fi grozav :)

Asa ca de 1 mai am luat rame de la cei 3 stupi, am verificat ca nu luam si matca din stupul donor. Aceste rame cu puiet capacit si albina acoperitoare le-am pus in alta lada mica de stup (de 6 rame). Am pulverizat pe albine si rame niste rachie de pruna ca sa le estompam mirosul stupului din care provin si ca sa nu se certe cu celelalte albine.

Am avut grija sa luam rame cu oua, rame cu puiet capacit si cu polen, nectar etc. Am pus 5 rame si un hranitor mare de 0,5 litri cu sirop, sigur vor avea nevoie.

Sa vedem peste o saptamana daca am facut bine ce am facut, daca sunt suficiente albine si daca au construit botci ca sa isi creasca propria matca.

Am inceput sa ne ocupam din nou de constructie, sa vedem cum facem usile, geamurile.




Am sapat in BCA santurile pentru tubulatura in care bagam firele instalatiei electrice.

Cat timp am avut la dispozitie, am zugravit un pic pomii, mai avem nevoie sa ii facem cu rosu, am dat doar cu albastru si cu galben.


 Si fiind 1 mai, am prajit un mic ca sa fim in ton cu sarbatoarea :)

Vremea pt prima saptamana din luna mai se arata calduroasa, ploioasa.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu